Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing. Neem contact met ons op: bel of stuur ons een mail!
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met het Klachtenportaal Zorg. Wij vinden dat onze cliënten baat kunnen hebben bij een onafhankelijke afhandeling van een klacht of van onvrede. Wij zijn daarom aangesloten bij het Klachtenportaal Zorg, een externe organisatie die helpt om onvrede en klachten over zorg, dus ook die van ons, op een professionele en onafhankelijke manier op te lossen. Het klachtenportaal Zorg begeleidt u (en ons) met het vinden van een oplossing die past bij de situatie die ontstaan is.
Heeft u uw klacht of onvrede aan het klachtenportaal kenbaar gemaakt, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden om deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
Als er voor de behandeling van de klacht of de onvrede informatie ontbreekt of iets anders onduidelijk is, dan neemt het klachtenportaal contact met u op om de informatie volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed gestart kan worden.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op, maar onderzoekt alleen maar de mogelijkheden.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan . Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.
Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.